måndag 15 april 2013

Matta...

I helgen fanns vi på plats på stora möbelhuset för att äntligen lägga vantarna på Tårnby matta. Funderingarna har böljat fram o tillbaka här hemma. Ja, enbart hos mig om jag skall vara helt ärlig, maken bryr sig inte..vaddå- vi har ju matta?! I vilket fall..vi har haft denna i vårt gamla hus o jag trivs med den, tyvärr blev det ett mycket mystiskt hål (stort dessutom) i den o sedan dess har jag jagat en ny. Nåja, kanske inte riktigt sedan dess, jag har ju som sagt funderat på andra. NU är jag iaf väldigt nöjd med denna =) Lite ramar till kommande tavlor o kryddväxter slank också med i påsen..



Här fick kanel jättevarianten, komma fram igen o varför bara använda det till jul..

4 kommentarer:

  1. Vilket fint golv! Ja, det andra är också fint förstås :)
    Kram kram!

    SvaraRadera
  2. Jajamen under en urkiga plastmattor finns det ofta fina trägolv, iaf om huset är sisådär drygt 100 år =) Kram kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mmm, i mitt flickrum när jag var tonåring hittade vi också sånt vackert golv under en orangeblommig heltäckningsmatta och ett plastgolv. Det var lycka, det! Här i vårt 60-talshus har vi nog inte sådan tur...
      Kram igen!

      Radera
  3. Njaa, kanske inte..vi har tidigare bott i ett 70 tals hus..det fanns det INGEN risk att något vackert överhuvudtaget skulle komma fram..
    O så kram igen..

    SvaraRadera