fredag 3 maj 2013

Lite att göra..

I morgon har vi nästa fest, då blir det tjugotalet av de allra närmaste vännerna. Trång o trevligt hoppas vi på..ja nu  ser jag väl inte fram mot just att det blir trångt men jag vet ju att vi nu har begränsat utrymme för större fester. Vi har ju flyttat till hälften av de kvm vi hade förut. Men..vill man så går det. Det allra svåraste är att man inte få plats med de 50 man kanske skulle vilja bjuda..vi har bjudit dem som vi har allra närmast, de som vi umgås med. Det är så jag vill  fira min födelsedag. Maken ville inte fira alls så då åkte vi långt bort..man kan o får göra olika, ändå gnager de där tankarna..

..idag blir det en glad dag i köket. Spring till systemet, lite städ o inköp av blommor..ja så blir det väl klart lagom till i morgon kväll =)+  en snabb tur ut på stan för att möta upp dottern till en kompis som gör de mest finafina cookiepops. Hon gör tårtor o annat gotteri också..


Denna gången skall jag försöka komma ihåg att knäppa några foton på det hela. Lovar..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar