måndag 5 november 2012

Ofrivilligt hemma

I natt vaknade jag med superkramp i magen. Egentligen inte så konstigt, det finns ju många orsaker till magvärk men det här kändes verkligen inte som de gamla vanliga.. Det satt långt ned, på högersidan o ett tag var jag nära att be o få bli körd till sjukhuset. Att ge sig ut o ta sig till jobbet via spårvagn o buss med en knapp timmes resväg kändes inte aktuellt..Så i stället fick jag snällt ringa jobbet o beklaga att jag inte varken kunde eller vågade ge mig iväg. Värken gav sig så småningom o nu sitter jag här o känner mig egentligen inte sjuk. Men uhh, vilket skrämskott!
Nu har jag tagit mig upp i soffan o beställt mig en mixer. Vi passar på att förnya "maskinparken" i o med flytten. Det blev en Philips som verkar bra i konsumenttester. Hoppas vi tycker det med ;)

Jag o dotter´n längtar efter goda smoothies....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar