torsdag 20 februari 2014

Hålla sig lugn..



Håhåjaja, en ledig helg inom räckhåll! Sedan jag började jobba helg är de där lediga varianterna super-duper-lyxiga. Nu har vi ett fyraveckors-schema med jobb varannan helg o visst varannan helg ÄR mycket men va fasen..just nu funkar det. Jag har ju aldrig haft vardagar lediga så just en en sketen tisdag när man är lös o ledig är väldigt lyxigt! Jag kan träna mitt  på dagen, njuta av en lunch med sonen som jobbar nära. Träffa kompisar på fika någonstans på stan. Kolla i allehanda butiker som är närapå tomma på folk om man jämför med helgens hysteri. Njutning!
I morgon jobbar jag 7-16 med ett möte en del av förmiddagen. Vi är få på min arbetsplats men drar ändå åt olika håll.  Det gör det svårt att komma överens om saker som vi behöver vara överens om. Kanske kan nya chefen bli den som ljuter olja på vågorna...kanske inte.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar