onsdag 12 februari 2014

Rygg på bättringsvägen ;)

Längtan tillbaka till yogan..hur gick det med det där lugna varma passet? Inget vidare faktiskt eftersom jag inte kom iväg på det alls. Det fanns helt enkelt inte tid för det o stressa iväg till att lugna ned sig borde jag kanske ha gjort då..Jag har bokat in ett nytt i helgen o då skall jag väl hinna ändå =) I övrigt har ryggen skött sig utefter mina förhoppningar, jag fixar vattengympan o jag testade maskinerna i gymmet i går tillsammans med två kompisar som kör prova-på-vecka. Hö hö.. tur att vi var så tidigt på plats så att  inte så många såg oss. Vi trasslade in oss o ut oss ur allehanda maskiner, det såg säkert riktigt lustigt ut. Det måste gjort någon nytta idag i alla fall eftersom jag inte bara har känning av ryggen (allt mindre dock) utan faktiskt träningsvärk, bitterljuva känsla...kanske kanske blir det mer träning nu i vår..
De där böckerna jag skrev om, de klickades hem idag tillsammans med två andra böcker. Nu blir det något för alla sinnen, alltifrån hunger, lust o tillfredsställelse i olika former. Ja jag säger då det..Blir den ena en present eller får den stanna här? Spännande väntan på bokpaket stundar..
I övrigt då? Jo, jag samlar på mig musik till träningen..bara det är ett friskhetstecken!  Den här vill inte lämna mig nu, den går om o om igen:


Oops ser man på, nu fick jag nyss meddelande om att jag fått plats på varm, lugn yoga iaf..sent i kväll men det får bli hem o njuta kväll direkt sedan då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar