måndag 3 februari 2014

Pang i ryggen


Ryggskott blev diagnosen av ett snabbt men bra läkarbesök. Sjukgymnastbesök rekommenderades  så jag har bokat tid hos kiropraktor/sjukgymnast i morgon o sedan får det bli lite rörelse i varm bassäng. Fler o starkare piller hämtades också ut idag. Jag som har lite pillerfobi frågade om hur få jag kan ta..läkaren skrattade o sa att patienterna brukar förstås fråga det omvända. Jag lovade att ta ett på morgonen för att ryggen skall kunna röra sig o ett på kvällen så att jag får sova något. Nåja..Jag har varit i rörelse, om än försiktig sådan sedan första dagen o är lika rädd att få en total låsning som jag är för dessa piller. Här skall trampas vatten, varmt vatten, det tyckte tom läkaren var bra så jag börjar så...

2 kommentarer:

  1. Hittade hit från Karin Björkegrens blogg, kul att hitta in till dig.

    Dålig rygg har jag med och några ryggskott har jag även fått stifta bekantskap med. Tyvärr. Nu går jag på medicinsk yoga och det känns toppen.

    Krya på dig
    //bara anna
    annacecar.blogspot.se

    SvaraRadera
  2. Välkommen Anna, jag kikar gärna in hos dig med =) Värk av alla sorter går direkt på humöret o då inte på något positivt sätt precis =(

    SvaraRadera