torsdag 13 februari 2014

Skönt att vara på banan igen..

Det kunde blivit värre, det kunde tagit evinnerlig längre tid. Nu tyckte jag att jag var hemma länge nog med den dumma ryggen men jag lyckades ju hålla mig i rörelse o fick både tiden att gå o humöret lite bättre än i botten. Som bekant är det rätt tröttnade att ha värk som inte har något slut, som bara är lika intensiv precis hela tiden. Usch!
Idag var jag tillbaks på jobbet i alla fall o fick dyka in i allt som blivit liggande. Irriterad början var ingen bra början förstås men det märks så fort någon är borta att vi har inte fått till några rutiner. Sådana som sitter  ryggmärgen, sådana som fungerar även om någon eller tom några är borta. Det blev en del tröttsamt fräs i stil med attack är bästa försvar..o det är sååå tråkigt. Vi kommer att hamna i diskussioner om hur vi skall ha på jobbet o lika bra är det..för så här funkar det INTE!
De flesta jag har kontakt med var ändå glada o positiva att se mig igen o den känslan skulle jag velat njuta av oförställt.

Efter jobbet: skynda, skynda hem för att ta träningsväskan i flygande fläng, bara att hoppas att allt är nedpackat..nu var ju inte baddräkt o handduk så mycket att hålla redan på haha. Iväg till vattengympa intensiv o det var det banne mig! Nu är jag skönt trött i kroppen o glädjer mig åt att vara ledig i morgon. På kvällen blir det utgång med några jobbkollegor men det blir varken sent eller galet eftersom jag jobbar lördag o söndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar