tisdag 18 februari 2014

Uppe tidigt

..o det fast jag har ledig dag =( Nu brukar jag inte sova länge om morgonen trots att jag är ledig, jag gillar att gå upp- äta frukost i lugn o ro utan att behöva fundera över vad klockan är o vad jag skall ha på mig. Nej, idag väntar en midre trevlig upplevelse hos tandhygienisten. O där skall jag vara redan strax innan 8
När jag var tolv så halkade jag på en isfläck o ramlade framstupa. På så sätt skadade jag 6 framtänder som nu ger mig bekymmer. Ja inte allihop men de hänger ju liksom ihop de där 6. Det var många år sedan nu men de spökar igen.. Är det inte ytterligare en rot som visar sig spräckt så är det trångt o svårt att sköta själv.
I dag skall det visst bedövas kraftigt o öppnas upp..vad nu det innebär- säkert ingen njutning i alla fall. Bläää många gånger om. Jag har en date med en kompis efteråt men gissar att det blir raka vägen hem o gömma mig=(

301-gummy-teeth-a-zoom_57291182_114831461

4 kommentarer:

  1. Uschinamej, det där låter superjobbigt! Att gå till tandläkaren är ingen höjdare men det brukar ju i alla fall bli bra när man varit där.

    Är du ok i din rygg nu?

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja hu, det var inget skoj men inte fullt så farligt som jag trodde, nu är det att sköta sitt mellanrumsborstande minutiöst i fyra månader till nästa besök för att undvika operation. Ryggen är mycket bättre, tack vare envisa promenader o vattenträning, tack o lov att jag har tillgång till det. Kram tillbaks =)

      Radera
  2. Hej,
    a free day to spend at the dentist? Det låter jättebra LOL.
    You see: I found you!
    Tack för mejlen, Jag lova att svara så snart som möjlig!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. No/Nej ;) Not really what I would have wanted for a free day.. Bra att du har mailet att öva på =) Kram till dig!

      Radera