torsdag 9 augusti 2012

Ledig!

Idag fick jag slå till o ta en extra semesterdag. Har jobbat tre dagar o det på ett ställe som inte är mitt vanliga, lite som att börja på ett nytt jobb med allt vad det innebär utom kanske den biten att man förhoppningsvis valt det själv. På gott o ont alltså. Förbenat tröttande är det i vart fall..
Nåväl, orsaken till extra semestern är att jag är inbokad hos tandhygienisten. Inte så där värst kul på en sem dag men det skall göras ändå. Startat dagen med frukost i soffan framför tv o med lilla macken i knät, värre kunde man ha det ;)
Klickat mig runt på favorit bloggarna <3 o skickat in en sommarbild till facebook tävlingen om en Ipad- det skulle ju vara kalas att vinna en sådan! Bilden är visad här på mitt lilla krypin, hoppas inte det innebär att den blir portad från tävlingen..
Snart helg igen hörrni, festival i stan men våra planer är att försöka få ordning på lilla hallen. Den är egentligen inte ens en hall o jag fasar lite för hur vinterjackor o blöta skor skall få plats.. det ger sig!
En högst ocencurerad bild:

Till skillnad från glossiga bloggbilder som ger en dåligt samvete? Nej, ingen fara- jag hoppas kunna bidra med några sådana också....Sedan ;)

2 kommentarer:

  1. Haha.. Härligt med verklighetsbilder istället. Kram på dig och hoppas du njuter helg nu.

    SvaraRadera
  2. Hmm, ja nog är den halllen verklig alltid! Jag har som många andra ondgjort mig över skor, väskor, sjalar, träningsgrejor förut i våra tidigare bo o bävar lite för hur det skall bli nu....Äh, det ska gå!

    SvaraRadera