söndag 12 augusti 2012

Söndag, i lagom mak

Ja, blev nu lördagen en skön dag så fortsatte söndagen i samma stil. Inga stora festligheter- bara skönt lagom..
Vi tog en promenad bort till Nordstan o kollade igenom alla sportbutiker där i jakt på de där perfekta walkingskorna, helst till samma fantastiska priser som i går. Maken hade tur, inte jag. Jag är förmodligen mer kräsen an han..hittade inte de jag ville ha, lätta fast med stöd, inte klumpiga o rätt snygga..skulle det vara omöjligt liksom?
Idag var det omöjligt i alla fall. Det ordnar sig, än finns det ett par butiker kvar att kolla i o om jag nu inte får dem nästan gratis så köper jag väl till fullpris då ;)


Promenaden längst kanalen var så här fin idag när bladverket silade solstrålarna så vackert.
Vi hann så klart med en fika också, denna gång hos Da Matteo


Nu efter den snöpliga finalmatchen kommer sonen över o vi fixar till söndagsmiddag ihop. Kyckling med fetaost o salami, balsamicosås o pasta. Fruktsallad o glass till efterrätt.


2 kommentarer:

  1. Haha jag var också i Nordstan idag i det vackra vädret! Om du såg en lila plump någonstans så var det jag :) Inte helt lätt att hitta bra och snygga träningsskor men du hittar nog några till slut. Kram

    SvaraRadera
  2. Ha ha, nej jag såg inte till några lila plumpar, bara en hel massa andra ute i shoppingtagen
    Kram tillbaks!

    SvaraRadera