söndag 16 mars 2014

Helgens sista jobbdag är över, vilket är oerhört skönt. Veckans 52 tim är gjorda o nu ligger tre veckor med mindre tid mellan mig o denna schemavecka igen. Det har gått bra ändå även om jag är trött nu o kommer att stupa i säng hyfsat tidigt. I morgon väntar en dag till innan tisdagen kommer med lite ledighet. Kommande veckohelg är också ledig vilket jag kommer att njuta alldeles extra av.
Något mer jag njuter av är alla ljuvliga tulpaner o andra vårblommor. Återanvänder en gammal bild men det ser ut ung. så här även nu ute i köket. En blandad bukett med läskande färger, lite som en påse plockgodis ;) Jag unnar mig lite sånt här ögongodis lite då o då.



3 kommentarer:

  1. Va bra att du också är ledig nästa helg. Då käkar vi frukost ihop:) kram Stina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mycket frukost ihop blir det Stina...när vi är lediga iaf =) Skönt det!! Kram o hoppas de randiga hjälpt till i nattspringet

      Radera
  2. I love tulips as well. I always buy loads of them as soon as the year starts...every week, they are so "spring-promising"
    have a nice week
    kram
    Smilla

    SvaraRadera