tisdag 18 mars 2014

Småfix

Idag har varit en ledig dag o jag har inte gjort så mycket mer än ett pass vattenstyrka i morse o sedan lite allmänt småfix här hemma. Mamma kom förbi jobbet häromdagen med några vårblommor o en gammal emaljkastrull =) Den får stå i trappfönstret när den är planterad. I köket fick bänken sig ett svep med dammtrasa o omgruppering av saker.


Något som alltid får stå framme sedan jag fick dem är de fina ljusstakarna. De har min fina vän Smilla gjort. Kika in på hennes sida. Maken till påhittigare kvinna får man leta efter! Synd att de bor ända borta i Tyskland annars hade jag kilat över till henne o beställt egengjorda vackra saker hela tiden!



5 kommentarer:

  1. Kära, kära Maja,
    your pictures just brought a big (no huge) smile on my face.
    I am so happy that you still love my candleholders!!!
    and I really love your wallpaper, so coulorfull!
    love
    Smilla

    SvaraRadera
  2. I do..and they are being lit almost every night. kram!

    SvaraRadera
  3. Åh va jag tycker om din tapet kram

    SvaraRadera
  4. Ska väll tala om att det är Stina som skrev tidigare kommentar :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha Stina, dig skulle jag känna igen var som helst =)
      Piptapeten ÄR fin o gör mig glad! Kram kram

      Radera