söndag 23 mars 2014

Skön söndag..

Idag bokade jag ett tidigt vattenpass. Ett styrkepass skulle det vara o hantlar o frigolit"korv" fick följa med ned i bassängen. Det var ett bra pass men det är lite svårt att skilja passen från varandra. Vattengympa Intensiv, vattenstyrka eller rentav vattenstyrka intensiv..rörigt. Men jag bryr mig inte, jag har inte hunnit prova alla pass ännu men har funnit ett par favoriter.  Jag gör mitt allra bästa o drar på så mycket jag o rygg klarar av. I dag hade jag en kvinna framför mig som försökte göra alt dubbelt så fort o det blev kanske inte riktigt bra. Jag tar nog hellre lättare hantlar o fokuserar på att göra riktiga rörelser än att hafsar för att göra många som är fel.. Men, var o en blir saliga på sitt. I dag hade jag med en kompis också som gör sin prova- på- vecka nu. Det innebär att det blir mycket träning för mig  kommande vecka =) Man måste ju vara snäll o hålla sällskap, eller hur?
Bilden i dag får symbolisera den där lugna känslan som infinner sig när man kommer in på Hagabadet.


1 kommentar:

  1. Hej Maja,
    that sounds a bit exhausting.....but on the other hand, it can be so nice to float in warm water.
    And probably it is very healthy for your back, isn´t it?
    kram
    Smilla

    SvaraRadera