fredag 15 juni 2012

Börjar vänja mig

Nu börjar ändå verkligheten bli mer lätthanterlig. De flesta av våra kompisar är ändå positiva till vår flytt. Någon har sagt att vi inte är kloka o det på fullaste allvar men -som sagt de flesta ÄR positiva. Det är ju tur det, jag vill inte gärna bli av med våra goaste vänner. En del har ju redan flyttat o så klart att de är extra glada nu, några bor kvar men vill in till lägenhet o stadsliv. Det blir bra är mitt mantra just nu..
Visst kommer jag att sakna vissa fördelar med att bo i hus- att kunna gå rätt ut på altanen barfota är en sådan sak


4 kommentarer:

  1. Åh, det kommer bli så bra! Har ni balkong i nya lägenheten? Det gör ganska mycket för frihetskänslan tycker jag :)

    SvaraRadera
  2. Åh nej, det är det som känns som ett ev. problem. Ingen balkon alltså men bara en trappa upp från den lilla innergården. Jag hoppas på att de som bor i huset för övrigt är lite intresserade av att piffa till den där gården. Jag smög förbi o kikade in häromdagen o det gjorde ingen glad..möbler fanns där men nada i övrigt =(

    SvaraRadera
  3. Jag gjorde detsamma, flyttade från drömhuset och in till stadens mitt puls! -inte någonstans i denna kroppen ångras det:))) ...Vi bor mitt i smeten och trivs som bara den:) kramkram:)

    SvaraRadera
  4. Det är så skönt att få heja rop att ni anar inte..eller jo, det gör ni nog ;) Tack för pepp o kramar till er båda!

    SvaraRadera