Tilläggas skall att under veckorna som gått har jag försökt ändra mina kontaktuppgifter så att läkaren som skall ha tag i mig hittar mig, fråga efter nytt sjukintyg, boka tider men inte lyckats eftersom jag saknade denna e-legitimation. Telefonen har gått varm i mina försök. Automatiska telefon-svarare överallt med knappval som inte passar mina ärenden alls. Nu visade sig trots att jag sökt om en engångskod för att komma åt mina vårdsidor o därigenom ändrat kontaktuppgifter, bl a telefon, så har läkaren inte fått tag i mig..Suck 3+4+5 allra minst! Fick hem ett brev som avslutade mitt ärende eftersom hon inte fått tag i mig. Som sagt suck! Gick till slut o la mig i ren frustration över att inget funkade. Visst finns det support att ringa men vem känner sig inte rent dum när man pratar med de tekniknissarna?
Men...idag! Idag fick jag till slut snurr på det. Installationen ÄR gjord riktigt o det krävdes lite meck med internet anslutningen bara på min lilla maskin. Nu är jag glad igen o skall snart sätta igång med den där legitimation som startade det hela. Jag vill inte veta hur det funkar bara ATT det gör det..
Har också mac men Swedbank. Funkade inte för mig först heller så jag ringde supporten och tydligen var de Firefox problemet. Den webläsaren är tydligen inte tillräckligt ok. Men Safari gick bra. Så nu har jag e-leg :) Kram
SvaraRaderaJag anade nog att det var firefox men jag hatar verkligen med stort H att prata med supportar, det får mig att känna mig urkorkad...Nu funkar alltihop igen o jag är glad o bekymmerslös..ett tag =)
SvaraRaderaKram!