torsdag 21 juni 2012

Tappad haka..

Igår mitt i kollade reor så hamnade vi bland Odd Molly kläderna på Åhlens. Fanns inte mycket att bläddra i där. Rätt var det var så hojtade min kompis till..jag var ju tvungen att titta på vad hon hittade.
-Va, detta måste var fel, hur många siffror? Jo, titta, den är fastlåst i klädstället! Pukka Wrap för 9900 kr..Jag är rätt mållös men tänker på helt andra saker man kan få för 10 000...



Min håg står snarare till koftor/tröjor som dessa:





Nu blev det inga inköp av just OM igår men en liten sak såg jag som jag blev sugen på o som skulle rätta in sig i min garderob direkt är denna:


Jag gillar självklart Odd Molly men gillar kanske inte riktigt sådär helt besinningslöst att jag MÅSTE ha allt de gör. Några saker som får förgylla min garderob, några plagg som blivit stora favoriter o som jag alltid känner mig både glad o fin i. En del byts ut emellan o säljs kanske vidare men när ett plagg kostar nära 10 000 så undrar jag vem som kan tänka sig att betala det?

Alla bilder: Odd Molly´s webbutik





1 kommentar:

  1. JA usch den är sjukt dyr..även på rea. Då åker jag hellre till grekland, trots att jag är en Mollytok :)
    Såg att du varit på Da Matteo och Krukeriet ovanför. Så mysig där inne och så vackra ibland lite ovanligare gammaldags blommor. Måste ta en tur dit känner jag. Kram

    SvaraRadera