lördag 19 maj 2012

Åhå- lördag o faktiskt en lördag utan något speciellt inplanerat: skönt! Det blir en tur in till storstan för att titta in i i godisbutiken (Efva Attling) Det hade varit något det att gå o handla lite där varje lördag..hrmm!
Nu gör jag ju inte det förstås, tillgångarna är inte obegränsade. Sedan hade det kanske blivit tråkigt också? O allt vill jag inte ha, det gäller att plocka ut favoriterna här o där. Men..jag gillar tydliga o enkla former, smycken som fungerar lika bra till vardag som till fest. Smycken utan för mycket tjafs, krusiduller, dödskallar o bling bling. Gärna med en historia bakom hur formgivaren har  funderat. Nåja, gårdagen tre bilder är alla halsband som jag tycker mycket om just nu. Lilla peace märket bär jag runt halsen varje dag men det stora är riktigt snyggt o tar lite mer plats. Det är nog min första favorit just nu. Vi får se....
Vidare blir det nog en fika, kanske lyckas jag lura in maken till Antikhallarnas Latteria igen- blir det ett besök där så måste jag se till att få ett foto taget. Det där med att använda andras bilder....a big no no?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar