onsdag 30 maj 2012

Puff

..fortsättning på puff funderingarna.. Ikväll har jag varit på inspirationskväll på favoritbutiken i lilla staden. En glad mingelkväll med liten visning av nyanlända kläder, nyintagen smyckekollektion från fd Lotta Djousso, numera "bara" Lotta. Åh vad vackra saker!
Min puff..ja det var ju den jag skulle visa:


Annat fint hos Fröken Ros



I butiken finns mycket fint att vila ögonen på! En kombinerad blomster o- klädaffär som mor o dotter driver. Samtliga i butiken är otroligt hjälpsamma o hjälper till med både blommor o kläder så att man alltid kliver ut därifrån med ett nöjt leende på läpparna. Bär vägarna till eller genom Kungälv i sommar? Gör ett besök hos Fröken Ros, jag lovar att du kommer att hitta en riktigt feelgoodbutik =)

2 kommentarer:

  1. Vilka vackra saker. Har du köpt din puff där? Jag vill också ha :)

    SvaraRadera
  2. Ja, det finns så mycket fint både i blommor/inredning o i kläder. Puff har jag inte köpt ännu, tänker nog beställa en del lite längre fram.

    SvaraRadera