lördag 26 maj 2012

Lördag morgon

Idag börjar lugnt, det gör ju de flesta morgnar just nu sedan ett par veckor tillbaka sedan tassoperationen. himla skönt, fattar inte varför jag inte är hemmafru eller åtminstone har ett jobb där jag kan flexa..i stället för att stå ombytt o redo kl 7 på morgonen..jäsp! Nu är det inte så att jag sover länge när jag är ledig utan tvärtom..jag vaknar..pling...o går upp. Tyst i huset..en kopp kaffe o glo lite...på min fina lampa =)
Ta ett par djupa andetag innan dagen sparkar igång är ett måste hos mig..
Ofta ingår ett varv på några bloggar, senaste nyheterna o mail så klart. Idag hittade jag nedanstående bild. Här är Anna i  full fart med en beställning på 200 minicupcakes..här gäller det att vara morgonpigg också fast hon sitter inte o glor hon..


Annas Cupcakes



Anna är äldsta dottern till våra goa kompisar, AD till yrket o bl a cupcakes till hobby =) Hon äter inte upp alla cupcakes själv utan tar gärna beställningar på just sådana eller tårtor etc.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar